why you are so ANNOYING?

on lappy, cucok broadband,  connect internet sign in FB !


tunggu 2 min ( ujung bulan biasala, tenet lembab)  perghhhhhhh 65 notification, waaa asa eksaited peeling retis gitewww byk nyewwwww komen i dapat ( mcm gampang ) . sekali aku buka HARAMMMMM penuh noti gan likes je memang aku baran gak laa, like komen aku ja? oke aku pikir positif DIA SUKEEEWWWWWWW dgn komen aku, oke fine. aku kan baik hati teetttttt ! da tuuu hang taw la kan fb ni mcm mana noti naik kot dalam 20 ja, so annoyed sebab kena buka satu satu, kadang kadang aku terrrlepas komen2, replied komen dari kawan kawan aku yg sgt penting, kadang kadang ak tertunggu tunggu gak napa la kawan aku ni tak reply pon. bila aku buka wall dia ! mak aihh da reply aku ja ta perasan, ( bukan ta perasan, kat noti tenggelam gan noti likes2 je ) GUA BOLEH TERTEKAN DAN TEKANAN MENTAL OKE ! hahahahah

mampu ko gigit lappy ko?


oke, next !


bila aku da selesai buka noti, ak tgk laa updates pulak. so annoyying bila aku tgk sumone sumtwo sumthree ni dok updates status, aku refreshh ehhhhh update status lagi.

haii, kitew rasa bosan, ada sesapa nk kol kita tak? 
30 minutes ago


alaaa, ta der sapa nk kol pulak, kite nak tido laaa TT______TT
15 minutues ago 


kite ta ley titow ler, ermmmmmmm
2 minute ago


haaa mmg nak kena penamporr laaa. oke maybe dia feeling hot/retis kot ! aku pon nak try laa updates cm ni ko mampu???




chowwwww !


3 comments:

  1. wakakakkakakakak aku pon penah kena cm 2 agak bengang okey.....
    yg post status 2 mmg agak PULON...
    sbb x de keja nk wat ke??? asyk post status cm 2 ja
    aku baca mula2 okey ag lama2 nek bebulu mata
    ahahahhahaha

    ReplyDelete
  2. ila :: hahahah fb tu fb dya, ska ati dya la kan, tp ak berbulu gak la. nanti ak nk post seratus kali. biaq dya rasain berbulu dak baca post aku

    ReplyDelete
  3. haha.. adoi la.. unfriend je.. huhu

    ReplyDelete