contest GIVEAWAY FROM MOSCOW BY MISZLULLABY :D

ASSALAMAULAIKUM !

heee, hari ni saya d tag oleh beliau , cik adik kita ni join contest ni ! hehehe


SYARAT-SYARAT: 

1) Buat satu entry bertajuk "giveaway-from-moscow-by-miszlullaby "

2) Copy dan letakkan banner di atas dalam entry korang tu. Tak payah letak dekat sidebar.

3) Jadi FOLLOWER beliau

4) Masukkan link http://www.Miszlullaby.com dalam senarai bloglist korang.

5) Tag 5 orang rakan blogger and LET THEM KNOW.

6) Kemudian, tinggalkan link entry korang tu di ruangan komen kat blog beliau :PP

mudah je kan? semudah ABC ! ta perlu korang terbang ke MOSCOW pon, juz buat ikut suma syarat2 tu then korang ADA peluang nak menang ! 

aku tau moscow tempat yg cantik, sebab aku ada kawan ( abg dya study dekat sana ) so aku ada jugak tgk album gambar dya, mmg banyak sgt tempat yg menarik ! hahahakkk  kalau ta silap aku sekarang ni tgk SUMMER rite? and sebab tu diorg tengah bercuti, tapi ada jugak sesetengah tempat ta cuti pon :PPP 
Miszlullaby cuti tak? hehehehe

oke saya nak tag beberapa blogger ::


DONE !

p.s :: contest ni berakhir pada 30 OGOS 2011 !  lambat lagi kan? ermm 31 ogos lak birthday aku ! hopefully aku menang ! HAHAHAHA 

3 comments:

  1. hehehe..tenkiu taw tag ak..insya allah..japg ak wat eh kalo smpat..bz sket lately

    ReplyDelete
  2. goodluck cik eica !! :) besday sama dengan merdeka and hari raya lah kan? wahh. mesti banyak hadiahhh ^^

    ReplyDelete
  3. hehehehe yup2 ! beday hari mdeka, alaa ta sambut bday tapi sambut raya je :DD

    ReplyDelete