girlfriends

ASSALAMUALAIKUM =p

hai readers , awak mmg ohsem lahh. hahah 


PERHATIAN ENTRI MUNGKIN PANJANG DAN MEMBOSANKAN, PHOTO JUGA TIADA :D

oke hari ni aku nak cerita pasal girlfriends ( gf ) , haa jangan nak kuning sangat otak kau tuh, girlfriends sama dengan kawan perempuan tahu ? hang ta dak kawan perenpuan ke?  sadis sangat la, mesti bosan hidup kau . hahaha oke entry kali ni pasal gf, sok lusa bf pulak. miahahaha 


aku ada ramai gf, bestie aku kebanyakan nya gf, ada gak bf. tapi gf lebih ramai laa. aku suka dengan semua kawan kawan aku, semuanya sama saja aku layan ta dak lebih ta dak kurang , ADIL tahu ? hihihi 


kalau gf sekolah rendah, aku kawan dgn si gadis cantik nama shuds, dia mmg baik dengan aku. kampung sebelah ja. petang petang selalu gak aku pergi study group kononnye laah, parent dia baik sangat, mak dia kadang kadang goreng nugget, bg aiskrim walaweiii pergi melantak je bukan study punnnn hahaha. lepas tu kalau rajen kitorang g shuping (shuping la sangat budak budak lagi) kat kedai KAWAN . kedai kawan tu memang pemes tahu ! dia mesti beli banyak sgt barang sebab dia kaya , tapi aku tidak laa, aku ni mana ada duit. tapi dia baik . dulu dulu pensil kitorang mesti sama, PILOT tp kaler je lain. hahaha aku igt lagi oke. masa berlalu dgn pantas lepas UPSR dia pindah skolah. aku je ta pindah pindah. sob sob 



masa form 1 aku mcm terkejut berok sikit la dengan suasana baru, yela skolah menengah ta sama dgn skolah rendah. macam da matang skit kwn2 aku tapi aku je masih budak budak, miahahaha. ouh ya time ni jugak aku kenal seorang kawan aku (tanak mention nama). kitorang tataw pon rumah dekat dekat je, until one day kitorang dpt tahu kitorang decide nak dtg skolah sama sama nek beskal. so parent aku beli beskal. kayuh laa kitorang tgh hari panaih2 tuu sebab form 1 / form 2 sekolah sesi petang. suka duka suma kitorang harungi bersama (eiiyukkk) , ada satu hari tu, time balik skolah singgah kedai beli eskem traffic light, then terjumpa org gila pegang dia punya anu ! memang akutakot gila sampai trauma tamau p skolah nek beskal. tapi pergi gak sebab ta de sapa antaq T__T. alhamdulillah ta de papa berlaku esok dan hari hari seteusnya. now aku tataw dia masih anggap aku bestie lagi ke tak. HAHA dan aku ta kisah pon. 


ehh bukan ini yg aku nak crita sebenarnya, hahaha termengarut lak. aku nak crita pasal GF2 aku yg baik hati sudi keluar dgn aku sambut bday kononnya . hahakkk 


harini lepas g bank balik rehat sat kat rumah baru keluar g SECRET RECIPI . aku order newyork cheese cake, depa yg len ta ingat nama pulak. sumpahh ta abeh makan sebab melugai* . then kitorang g tasik saja lepak lepak sana naik buggy ride, korang tahu buggy ride? bukan bunggy jump oke ! pacek tu kata hanya yg ada lesen kereta sahaja boley bawak. so dorang bg aku je bawak sb aku bday girl walaupon dorang ada lesen. miahahahha memang susah nak handle la menda alah tu, stereng macam apa lagi, sedar ta sedar baru perasan napa aku kekok sgt, rupanya stereng sebelah kiri, keta kita ni stereng belah kanan. caihhhh



pusing pusing satu tasik, aku bawak mmg slow sebab kawan aku dok potpetpotpet cakap JANGAN LAJU WOIIII TERJUN TASIK KARANG ! aisehhhh tapi best laaa lepas buggy ride duduk kejap tepi tasek dengan angin sepoi sepoi mathematics, dgn photographer curi curi tangkap gambaq, dgn pasangan kapel ta tahu malu bdating .oke yg tuh abaikan. kami pon balik. 


GIRLS , IF YOU READING THIS JUST WANNA SAY , ILOVEYOU

REALLY ENJOYED OKIE !

JANGAN LUPA AKU , LEPAS P PARIS, MELBOURNE N GERMAN JANGAN LUPA AKU KAT US NI TAW ! HAHAHAHAH



p/s tengs wida bg adiah tu, mmg cantik aku da buh dalam keta bila drive tringat hang, maksud aku tragedi pokok ceri. oke jgn marah aku !

0 org comel komen:

Post a Comment