aku hidup lagi laaa !

assalamualaikum =P


hai readers ! lama sangat kan aku ta menetaip, ehh ada ke menetaip? sigh* huahua

sebenarnya aku masih hidup, belom hilang lagi. cuma lately ni aku bz, bz menguruskan kehidupan baru, cewahh baru la sangat kan? hahakk tuihh. aku baru ja sudah minggu orientasi, now da start masuk kuliah, aku tataw kenapa tp sangat menensyenkan kepala aku , hal add drop subject, eiii sumpah macam bangang tahu! dugaan betol laa. siyes sampai satu tahap hampir menangis aku tahu !


sekarang ni aku cuba bertahan sedaya upaya and membina keyakinan utk menempuh dugaan yg lebih mencabar selama 4 tahun aku kat sini insyallah. ehh da kenapa skema ayat aku? haruslah skema sebab da jd student balik, muakakakak.

ok fine, lupa kan yg tu. hikhikhik


dekat sini aku selalu nyorok nyorok macam tanak bg member aku tu jumpa aku. kakahh sumpah lawak gilaa bila igt blk. sebab bila aku nampak je member aku ni terus zasssss aku larik sampai tersesat dan nasib baik jumpa kosmet aku . kakahhh nak d jadikan cite, satu hari tu, kosmet aku dok sebut ja nama member aku tu, tetiba terus jumpa dia kat booth apa tah. gila laa aku ta sempat nak pikir apa terus larik. kakahhh aku pon pelik kenapa aku malu? gila da kot aku ni, iskk sumpah jadi purple ijau pipi aku time tuh. iskk memang sukar d tafsir aku ni. hahahah



oke la tanak tulis panjang panjang, nak kemas beg nak blk kampung ! yaaabedaabeduuuuu ! jgn jeles k bai ! enjoys the pictures :))

gilaa wana wani sgt kan?

peta, senior aku yg hensem lukihhh, lawa kan sampai aku sesat ! sigh

pemandangan dari bilik aku, hari2 dgr org merempit, ambulans , polis. hurmmm

captionless

pkai sehari ja, pastu aku bedal selipar jamban ja senang kaki aku ta melecet

captionless

ika n aku

shikin gila kusyuk tido ! hahaha

aku gan ika, aku gediss sekian

my kosmet, n bestie
my rumet kat mamak area SOM

0 org comel komen:

Post a Comment