lelaki idaman ku ! ouchhhh

Assalamualaikum,
Tajuk entry kali ni berkaitan lelaki idaman ku ! hahah tajuk tak leh blah . oke tanpa membuang masa meh aku cita satu persatu . hehehe

Tinggi
-mestilah tinggi dari aku, ofkos la bila laki tu tinggi sikit dari kita nampak macam alahai so sweet nya ! WAKAKAK tapi aku tak nak la terlampau tinggi sangat jenuh la aku nk melangut sepanjang masa bila bercakap dgn dia nanti lama2 tengkuk aku ta ley nak gerak dak sebab asyik melangut ja! HAAHAHAHAH

Berkulit sawo matang/agak gelap sikit
-aku tak taw napa aku tgk laki kulit sawo matang nampak macho ? hahaha yelaa kalau laki tu putih dari aku nanti mesti org kata ‘ tgk laki kau tu, putih je dari kau . dya pakai garnier men ke hah?’ dah ta pasal2 jadi topik perbualan bila bercakap dgn aku. NAYA WEH !

Rambut lurus
-sampai ke rambut aku check , gila dah aku ni ! HAHAHA oke, aku mmg suka laki rambut lurus. Aku ta bapa suka laki rambut kerinting or macam rambut afro tu. Tolak tepi da yg tu. Sb bila rambut lurus senang nk urus kan? Cer kau bayangkan nanti bila da kawen dya suruh sikat rambut dya yg keringting tu??


Humor
-Haa yg ni aku kompom ramai pompuan kat luar sana suka laki yg pandai buat lawak! HAHAHA . yelaa nanti ta dak la stress sgt kalau asyik siyes ja memanjang. Kena la ada humor sikit baru la sweet gitu ! WAKAKAKA ta caya????


Oke laa aku rasa cukup la  takat ni je aku describe lelaki idaman aku, ciri2 lain sperti BERIMAN, PENYAYANG, HORMAT ORG TUA dan bla bla bla aku tamau ulas, sb aku rasa menda tu ta perlu ulas da kot, mesti la kena ada betul tak? Hahahahah ! dan aku rasa lelaki yg memenuhi suma ciri ciri kat atas tu sorg je iaitu JENG JENG JENG !

 JOHAN ARRIF ASARI <3

0 org comel komen:

Post a Comment