johan asari dan running man . DAEBAK !

assalamualaikum =D


terlebih dahulu saya ingin mengucapkan ampun dan maap kerana sudah lama tidak ketemu di alam maya ni. maklom la busy nak mampos. sampai nak tido pon ta dak masa. kakahh oke jgn percaya sangat lah . aku memang busy lately ni . ni pon nasib mid sem break kalau tidak idok lerr teman nak meng-update belog teman.


baidewayyy aku tersangatlah happy mengalahkan monyet tatkala pakwe aku si JOHAN ARIF ASARI menang anugerah artis baru lelaki fofuler . tak sia sia aku tercongok depan tv wei. lagi syok bila kawan kawan text , bbm  ucap tahniah sebab pakwe aku menang . gua tataw apa motip dorang buat mcm tuh. tapi tu la namanya kawan , tahu apa yg kita minat and sokong. yer ta? SAYANG KORANG KETAT2.


ensemnya dia ! tapi ada 'orang tu' suka sgt kutuk dia, jelly letuuu kan ? HAHAHAHA

DIA SANGAT HANDSOME !

impian aku nak jumpa dia dah tercapai , sebab aku secara tak sengajanya terjumpa dia dekat VILLAGE MALL time tu dia ikut road tour ABPH . aku sebenarnya tataw pon , (maklomla dok dalam gua) nasib kazen gua ajak teman pergi amik gambar tunang dia dekat SP kalau idak terkuburlah impian gua nak jumpa beliau. sob sob ehh gua ta nak cerita pasal ni lah. gua nak cerita pasal lain. adoi kan gua dah melalut.



aku nak cakap pasal running man sebenarnya. dulu aku memang tak minat kpop or korean drama ni. kau jgn tanya la aku apa itu My Girl , Princess Hours, BOF , and so forth . memang tak la aku nak tahu . aku tak tipu okeh , aku memang tak tgk drama ni. kau nak kata aku ketinggalan pon kata laa. jangan pulak kau nak tanya aku sapa nama ahli super junior . aku tahu siwon je tu pon sebab member aku dok sebut. tapi org nya haghaaaaaam aku nak kenai.



tapi bila kawan baik aku bg running man suruh aku tgk terus persepsi aku berubah ! aku terus minat , sebab running man berjaya membuatkan aku ketawa berdekah dekah ! HAHAHAHA TROLOLOL. dari situ la aku kenal pelakon korea / penyanyi / MC .




dengar kata diorang nak datang malaysia. punya la semangat aku plan dgn member aku nak pergi tapi sayangnya , rumours semata mata . sedih tu ta tahu nak ckp mcm mana. sedih . wuwuwu aku nak sangat jumpa KWANG SOO , JONG KOOK , JAE SUK , MONDAY COUPLE, HARORO, BIG NOSE .

i like him so much :)




kalau la malaysia buat reality show mcm ni , aku nak JOHAN ASARI join ! kompem best punya , pastu aku nak JOZAN , yang lain lain tu korang pilih la. hew hew hew



oke lah got to go, chaowwww !



jgn lupa saksikan running man :D

0 org comel komen:

Post a Comment