teka teki tarikh result stpm T__T

Result stpm!

Ouhhh cuak aku! Macam-macam yg aku pikirkan pasal result aku ni.
Brape lah agaknye result aku ni. Macam2 speku pasal tarikh keluar result. Ada yang kata 17 ni, ada yg kata  21, ada kata 27 ! dan yang paling tak boleh belahhhh ada yg kata 30 feb hahah! haaa yg mana satu  hujum pak belalang oi? Jangan tanya aku, aku tak pandai nak menilik bagai. Tetttt!

tgk gades tu betapa tekun nya, hahaha !
oke stop! iteww bukan aku. hahah

Setelah memikir banyak kali, so aku amik keputusan! Yaaa keputusan, diulangi  KEPUTUSAN iaitu menunggu  pacek TV3 yg umumkan, tak pon macek metro yg SMS. Hahahah




Okeh kembali serius!  Fuhhh tarik nafas panjang2 okey sambung balik.


Buat masa ni aku teruskan berdoa selagi ada masa nk berdoa.  Walauapapun result yg keluar nanti aku bersyukur dgn apa yg aku dapat. Aku harap sangat  aku menangis kegembiraan bukan kesedihan  T__T

aku harap mcm ni la aku dan kawan2ku amik result nanti. amin!

Aku berharap sangat aku dapat sambung dalam bidang undang2.  Tapi kalu da tertulis bahawa rezeki aku bukan dalam bidang iteww aku terima seadanya !


p/s :: doakan buat sahabat seperjuangan ku semoga cepat sedar dari koma setelah kemalangan tempoh hari.  amin 

2 comments:

  1. saya doakan awk dpt result yg gempak...sme2 doakan sya...amin..

    ReplyDelete